Przeczytałeś? Skomentuj!
~
Wszystkich, którzy nie trawią parodii/dużej ilości emotikon/mojego stylu pisania, bądź nie wiedzą co to jest Naruto i nie chcą wiedzieć, proszę o opuszczenie strony. Nie chcę nieprzyjemności.
UWAGA: Występują wulgaryzmy (pewnie kilka wyrazów), sceny przemocy.
Zachowano pisownię oryginalną.
Rozdział I
Siostra Kisame- Kamiriko- W Akatsuki
A więc opowiem Wam od początku:
Był piękny dzień w Konoha gakure. Siedziałam sobie na ławeczce z Naruto. Rozmawialiśmy na temat walk. Pamiętam jak ostatnio walczył z Sakurą i ta mu przywaliła w łeb. Dokładnie to nie walczył a powiedział , że się nie zmieniła a ta oczekiwała , tego że jest niby piękniejsza, zgrabniejsza(nie prawda xDD- dop.aut). Skąd to wiem? Zna się na rzeczy. ^^ A wracając do tematu zaczęliśmy się śmiać jak opętani. Dosłownie. Ludzie przechodzący koło nas patrzyli na nas jak na wariatów. Nic dziwnego.
Przyjaźnię się z Naruto od dłuższego czasu i znam go jak brata.
Nigdy nie miałam brata. Został zabity w Wielkiej Wojnie Shinobi. Szkoda. Tak naprawdę to go nie znałam . Miałam wtedy 3 miesiące. Mamie udało się ze mną uciec. Gdy miałam 6 lat nie wróciła. Zaczęłam ją szukać po lesie i trafiłam tam na 6 letniego Naruto bawiącego się z małym Sasuke. Zaprowadzili mnie do tamtejszego Hokage i przygarnęła mnie cała wioska. Opiekowała się mną Tsunade. Dalej u niej mieszkam. Naruto coś mówił. Myślałam dalej i ciągle powtarzałam,,nooo,,, i ,,taaaa,,.
Nagle Naruciak spadł z ławki i turlał się po ziemi , prawdopodobnie ze śmiechu. Dopiero teraz dotarło do mnie co powiedziałam :
N:Kochasz Sasuke?
Kam:Nooo
N:Całowałaś się z nim?
Kam:Taaaa
N:Spałaś z nim?
Kam:Jasne....
Z całej siły rąbnęłam go w twarz kiedy przestał się turlać.Poleciał gdzieś w okolice Suna-gakure. Heh.... Ja to mam siłę ^^
*
To znowu ja! Jak się podoba? Oczekuję nowego komenta! No plisska ^^ Chociaż jeden @.@
Wasza : Kamiriko z ekipą!
N:To ja ^^
Papatki!!
_____~~~~~_____~~~~~_____
Przeczytałeś? Skomentuj!
Przeczytałeś? Skomentuj!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dawaj, dawaj! To nic nie kosztuje! ~Teraźniejsza :)